FAQ
Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is geplaatst?
U ontvangt binnen enkele minuten een bevestigingsmail zodra u een bestelling heeft geplaatst. Is dit niet het geval? Neem dan contact met ons op, zodat onze klantenservice u direct kan helpen.
Waar zijn jullie gevestigd?
Het bedrijf FORS is gevestigd in Nederland.
Komen de producten van FORS uit het buitenland?
Nee, de producten van FORS komen uit een contributiecentrum in Nederland vandaar de snelle levertijd binnen de Benelux.
Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt of is geweigerd?
Als er iets misgaat met het betaalproces neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat zijn de retourkosten?
Als u vragen hebt betreft het retourneren, neem een kijkje op onze pagina 'Retour en Annuleren'.
Waar kan ik contact met jullie opnemen?
U kunt ons bereiken via de contactpagina of via ons email adres: info@forsonline.nl